Ostajien osallistaminen palvelun kehittämiseen toimii

Ostajien osallistaminen palvelun kehittämiseen toimii

Ostajien osallistaminen palvelun kehittämiseen toimii

Rakentamamme sopimusasiakkuusmalli on erinomainen palvelu ja erittäin järkevä investointi. Alusta asti sen arkkitehtinä ovat toimineet kehittämispalveluiden ostajan roolissa toimivat ammattilaiset. Asiakkuusmallimme pystyy vastaamaan juuri niihin kolmeen keskeiseen haasteeseen, jotka ostajat kohtasivat kehittämispalveluita hankkiessa; Miten varmistua, että valmennuksesta on oikeasti pysyvää hyötyä? Miten saada esimiehet motivoitumaan omien esimiestaitojen kehittämiseen? Tai miten varmistua, että usein mittavakin kehittämisinvestointi on hintansa arvoinen?

Palvelut kehittämisen lähtökohtana oli pystyä ratkaisemaan kolme edellistä haastetta. Tällä hetkellä voidaan hyvällä syyllä sanoa, että olemme onnistuneet tässä hyvin. Palautteiden perusteella käytännönläheiset valmennuksemme antavat esimiehille konkretiaa ja käytännön työkaluja päivittäiseen toimintaan. Pääsemme toistuvasti keskustelemaan kokeneidenkin esimiesten kanssa, jotka ovat löytäneet täysin uuden vaihteen työhönsä. Valmennusohjelman jatkuvuus tuottaa pysyvää muutosta, eli esimiestaidot kehittyvät ja uusi osaaminen siirtyy arkityöhön.

Monimuotoinen opiskelu antaa esimiehelle mahdollisuuden kehittyä juuri niillä metodeilla, jotka itsestä tuntuvat mielekkäiltä. Kun ”tavaramerkkimme”, intohimon roihu itsensä kehittämiseen on sytytetty, analysointityökalut ovat tuottaneet tärkeää informaatiota sekä esimies pääsee ”hillopurkille” valitsemaan henkilökohtaiset kehittymisen kohteet, kehittyminen on selviö. Lisäksi vahva digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntäminen lisää entisestään vaihtoehtoja oppimiselle. Opiskella voi valmennusten lisäksi verkko-oppimiympäristössä milloin vain, missä vain. Jatkuvasti päivittyvä multimediasisältö antaa jatkuvasti uusia näkökulmia omassa esimiestyöroolissa kehittymiselle.

Koska vähemmällä täytyi saada enemmän, rakensimme täysin uudentyyppisen ja erittäin kustannustehokkaan hinnoittelukonseptin, jossa hinta on läpinäkyvä kuukausihinta esimiestä kohti ja se sisältää kaiken; Maailman johtavat analysointimenetelmät, modernit työkalut kyselyiden tekemiseen tai kehittymisen mittaamiseen, osallistavat yrityskohtaiset valmennustilaisuudet, online-verkkovalmennukset, eLearning -verkko-oppimisympäristön sekä valmennusoperaatioiden räätälöinnin juuri yrityksen tarpeisiin.

Esimiestyön kehittämisen ostaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa. Tutkimusten mukaisesti yksi euro esimiestyön kehittämiseen tuottaa kuusi euroa takaisin. Tavoitteemme on viedä tämä suhde vielä uudelle tasolle. Kun esimiesosaaminen, motivointitaidot sekä moderni työkykyjohtaminen on viilattu huippuuunsa, lähestytään flow-tilaa, jossa suhde työhön, sen merkityksen ja sisällön kokemiseen tai yhteisöllisyyden kokemukseen on muuttunut. Usein jopa pysyvästi. Vahvan sisäisen motivaation omaava työntekijä kokee työhönsä voimakasta imua, tekee monikertaisesti, eikä väsy.

Missionamme on tuottaa positiivista työelämäkokemusta suomalaisessa työelämässä. Olemme päässeet sen ytimeen ja tarkoitus on pysyä siellä pitkään.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

%d bloggers like this: